Forum: Åpent forum

Lunchroom i Høyanger?

Vi er to nederlendere som nettopp har startet samtaler med Høyanger kommune angående etablering av en lunchroom i sentrum.
Det skal være en slags kaffebar hvor man også kan kjøpe hjemmelaget bakverk og lunsjretter, som smørbrød, rundstykker, speilegg, supper o.s.v.
Meningen er at det skal være et koselig sted met flott utsikt over fjorden hvor man kan slappe av mens man er på handletur, møte venner eller bare har lyst på noe godt å spise. Når været tillater det, skal det også være uteservering.

Ifølge Høyanger kommune har innbyggere gjentatte ganger sagt at de mangler dette tilbudet i byen, men dette har aldri blitt ordentlig undersøkt.
Derfor vil vi gjerne spørre Høyangers innbyggere på dette forum, om dere ville benytte dere av dette tilbudet og hvor ofte, dersom vi bestemmer oss for å satse på det.

Hvis noen eventuelt har noen gode tips om lokaler i Høyanger som er egnet til dette prosjektet, så mottakes de med stor takk. Opplysninger om pris og gjerne bilder kan sendes til albert_divert@hotmail.com

Takk på forhånd og med vennlig hilsen.

Bart Rietveld og Eric Janssens

Flaskehals ved Vadheim

Ser at Høyanger Kommune har hatt møte med Statens vegvesen. Dei ynskjer strakstiltak på vegen aust for Bogstunnelen og til Vadheim. Dei seier at det må byggjast møteplassar.
Eg er einig i at det må skje noko raskt. Eg trur møteplassar blir for lite, når det kjem lange køar med bilar og langtransport.
Løysinga må vere lysregulering mellom klokka 06 og 24. Dette kan ein sette opp utan mange millionar, og ein kan gjere det raskt. Trur billistane ville heller vente på lys enn å risikere kork i bakken.

Legetenesta sommaren 2011

Ser Høyanger Kommune har annonse i avisa idag om opningstidene på legekontora i kommunen. Dette er ei annonse som kommunen ikkje skal vere kry av. Legekontoret i Lavik held stengt store delar av sommaren. Det hadde vore enklare å skrive opp opningsdagane. Kommunen skriv at det vert noko reduserte opningstider. Dette er ein gjengangar kvar ferie. Legekontoret i Lavik blr alltid hardt ramma. Det er ikkje noko kjekt å bruke Legekontoret i Lavik som fastlege, du bør iallefall ikkje bli sjuk. Det viser seg også at dagane er kutta ned til halve dagar også. Ein som ville ha ein akutt-time onsdag fekk besjed om at den eine akutt-timen dei hadde var allereie oppbrukt.. Pasienten fekk ikkje plass og legen forlet kontoret klokka 12.. Dette kan ikkje vi i Lavik finne oss i. Kommunene må få til ei ordning slik at det kjem ein fastlege til Lavik som blir her ei tid og ikkje berre tek ein månad eller to. Fastlege med stasjonering i Lavik. Så slepp kommunen å betale dyre legar lønn, når dei set i bilen mellom Høyanger og Lavik.

Quiz - Test deg selv og dine venner

Meld deg inn i valsona for Høyanger

Firda inviterer og oppmodar alle politikarar og veljarar i Høyanger til å bli medlem av vår nye valsatsing for kommunevalet i 2011.

Det er oppretta ei valsone for kvar kommune i dekningsområdet vårt, og ei for fylkestinget.

Sona for Høyanger har adressa http://www.firda.no/høyanger.

Her kan politikarar og veljarar på lik linje publisere innlegg, saker og bilete, og kommentere det andre har publisert. Det er også ei meiningsmåling på sona, der du kan stemme på det partiet du hadde valt dersom det var val i dag.

Sona er ein direkte kommunikasjonskanal mellom politikarar og veljarar, der politikarane kan nå ut med saker dei vil løfte fram og veljarane kan reise saker dei meiner politikarane må ta stilling til.

Det er ei eiga portalside for valsatsinga, som har adressa http://www.firda.no/val2011. Frå denne sida kan du navigere vidare til den kommunen du ønskjer, og portalsida samlar også det nyaste innhaldet frå alle undersonene. Vi oppmodar også til å bli medlem av denne sona.

For å få innlegg i valkampen på trykk i papiravisa, må innlegget publiserast i valsona for den kommunen det gjeld.

Folkevekst i Høyanger

Skrivekurs

Sogn og Fjordane skrivelag inviterer med dette til kurs på Nordfjordeid laurdag 30. og sundag 31. oktober. Kursstad er Bryggen hotell på Nordfjordeid.

Vi har lagt opp til eit kurs der kvar og ein kan arbeide med eigne tekstar/skriveprosjekt, og legg opp til samlingar der vi les og diskuterar tekstar etter ynskje og behov. Kurset skal ha fokus på eiga skaping og produksjon, og er tenkt som eit inspirasjonskurs for vidare skrivearbeid. Som ein del av dette vil vi utfordre kursdeltakarane til å bidra med 5-minuttars innlegg om sin skrivekvardag, med stikkord som skaparglede, skriveglede, skrivevrede, skrivesperre, dørstokkmili, forfattarspiren inne i ein osv. osv. Vi vil oppfordre til at flest muleg deler litt av sine eigne skriveerfaringar. Dette vert sosialt og moro!

Kursavgifta inklusive hotell med full pensjon blir på rundt 2000 kroner for enkeltrom, og rundt 1800 per person på dobbeltrom. Dette er ei rimeleg investering for folk som likar å skrive, og som har ting liggande som dei kanskje vil gjere meir utav, eller som har konkrete planar og skriveprosjekt liggande i bakhovudet. Meld dykk på til underteikna via ei direktemelding her eller ei direktemelding på twitter. (Følg meg på twitter: @MANNmedGREIP)(Johannes Eggen Mundal)

Og for all del: Del dette innlegget via alle kanalar (Facebook, twitter, e-post osv) – sjølv om du sjølv kanskje ikkje kan denne helga. Den låge kursavgifta kjem av at vi ikkje brukar pengar på annonsering. (Innlegg av Johannes Eggen Mundal)

For skrivelaget
- skrivar -

Til deg som var ung på 60 og 70 - tallet....

Du har kanskje oppdaget at tråden til dette innlegget nå er fjernet og dermed muligheten til å komme inn på min webside The Story of Radio Luxembourg

Du kan fortsatt komme inn uten å registrere deg fram til 1 mai , men deretter må du registrere deg for å kunne benytte websiden.

Steg for deg - Høyanger Kommune

Måndag 15. mars starta aksjonen “Steg for deg” i helse- og sosialtenesta i Høyanger. Friskverntiltak i regi av kvalitetskommuneprogrammet med økonomisk støtte frå KLP.
Omlag 50 personar gjekk fram på Dale i Høyanger i noko som likna eit 8. mars tog. Det einaste som mangla var bannera og slagord.
Sjå bilete her

Daleelva er fylt med kunst

Ta turen langs Daleelva og se kunsten fra naturen før den forsvinner!
http://www.photoshow.com/watch/RT4Js8kn

Fine bilder i flott "bank".

Oppdaget plutselig en samlig bilder i en “bortgjemt” sone her inne på Origo. Det viste seg at det var søskenbarna Arvid Fimreite og Geirfinn Lysne som hadde opprettet den, og til min store forbauselse hadde jeg jo sett mange av bildene før.

Nydelige skatter av noen bilder ligger altså på denne sonen og de fortjener virkelig oppmerksomhet!
I sonen, som heter Fotografibanken ligger også mange nye bilder, og bilder fra; jeg antar, medlemmer av sonen (Har ikke studert alt så nøye).

Ta dere en tur innpå sonen og se vakre bilder fra Sogn og Fjordane!

Kjend kunstnar stiller ut på Norevikane

Den kjende kunstnaren Venche Høvring frå Karmøy stiller komande helg ut ein del av sine maleri på ferieheimen på Norevikane . Venche er sterkt inspirert av den dramatiske vestlandsnaturen, og dett er lett å kjenne seg att i bileta.

Venche (f. 1958) har i mange år vore ein av dei mest respekterte kunstnarane på Haugalandet, og har hatt fleire separatutstillingar dei siste tiåra, og delteke på ei rekkje andre. Dessutan er bileta hennar innkjøpt av fleire kunstforeninger, kommunar, offentlege kontor og bankar på Vestlandet.

Ho har og vore med og smykka ut dei store oljeinstallasjonane i Nordsjøen som Snorre A og B, og Troll C-platformane, og illustrert både bøker og CD-cover.
«Dei bileta eg tek med meg til Sogn representerer eit utsnitt av meg som kunstnar. Eg malaar både figurativt og abstrakt, men folk vil kjenne seg att i bileta mine. Eg er sterkt inspirert av det å vere fødd og oppvaksen på vestlandskysten», fortel kunstnaren.

I tillegg til Venche Høvring sine bilete, har Norevikane i år og ei salsutstilling med bilete laga av Randi Kirkebø frå Kyrkjebø. Med sine sterke fargar og originale motiv, har ho dei siste åra blitt ein respektert og populær kunstnar.

Venche Høvring
f.1958, Karmøy, nå bosatt i Haugesund.

Utstillingar :

Dales Galleri , Kopervik 1992 – 2005
Karmøy kulturhus 1994
Skudenesutstillingen 1996
Kiwanis Høstutstilling Fjell Rådhus 1995 – 2007
Norsk Håndtverk og Kultur , Bergen 1998
Stub Galleri , Bergen 1998
Kunstlaget Njardarlog , Tysnes 1999
Skudenes og Aakra Sparebank 2003 – 2004
Fiskeridagene , Karmøy 2004 – 2007